Chcete umožnit svým občanům, aby mohli vyřizovat své záležitosti z domova? Podat žádost, přihlásit psa, zaplatit za vodu nebo odpady? Přibývá lidí, kteří to ocení. Ať už z důvodu, že se z práce vrací pozdě, nebo mají trvalé bydliště mimo vaši obec.
Osobní portál občana (OSP) představuje jednoduchou cestu, jak těmto občanům vyjít vstříc.
Toto technologicky nezávislé portálové řešení s vlastním rozhraním se dokáže napojit na software jakéhokoliv výrobce. Můžete si ho nechat nainstalovat na váš hardware nebo provozovat v cloudu jako službu a platit pravidelný poplatek. Zbavíte se tak řady starostí. Lidé si na portálu požádají třeba o vydání rybářského lístku, nebo o odklad povinné školní docházky pro své dítě. Ale je toho mnohem více.
◼ Základní funkce Osobního portálu občana ◼
- Elektronická úřední deska s přehledným řazením
- Podání žádosti díky inteligentním formulářům
- Přehled poplatků občana - neuhrazeno, uhrazeno
- Zobrazení stavu podání - podáno, v řešení, vyřízeno
- Platba poplatků kartou nebo QR kódem v mobilu
- Hlášení závad prostřednictvím intuitivního formuláře
◼ Varianty provozování Portálu ◼
- Cloud - bezpečnost a vysoké standardy zajišťuje cloudová platforma MS AZURE
- On-premise - provoz na vlastní infrastruktuře úřadu
◼ Možnosti pořízení Portálu ◼
- Software jako služba (SaaS) - ideální varianta pro obce bez vlastního IT oddělení
- Zakoupení licence - možno financovat z fondů EU pomocí IROP 21-27
Doporučujeme používání Osobního portálu občana s informačním systémem GINIS.
Ušetříte za služby spojené s integrací a získáte jeden harmonický celek.
Pro bližší informace kontaktujte svého obchodního zástupce nebo nám napište na
◼ POMÁHÁME VÁM USNADNIT VAŠI PRÁCI. ◼